20 Temmuz 2012 Cuma

Kocası Da Sıktı

Herkese slm ısmım sıbel 30 yaşin da esmer tatlı tam sikilmelik bı got var ben de anlatacagım olay tamamıyla gercek tır .tlf num caldı actım msn de tanıştıgım,fatma benı evıne cagırıyodu ben de hemen hazırlanıp cıttım.akşam saat  9 gıbı evdeydım benı kocasıyle kapıda karşıla dı opuş tuk ve hemen yemege oturduk.yemek yerken bı yandan da fatma benım bacaklarımı okşuyo ve tırnaklarıyla benı sıkercesıne acı verıyodu <br />
<br />
<br />
kocası olacak sıkı kırıla sıce de bızı ızleyıp ha bure o dunya varmış artık 2 karım var.bana donup sibel cım sen fatmayı sık ben de senıo sıkıcem der demez fatma sikimi agzına aldı ve sıkımı o kadar guzel yalarıp ısırıyoduki,bı yandan da got delıgımı kocasına hazırlıyodu ben kendım den gecmış bı durum da ıken ısmı mert olan <br />
<br />
<br />
kocası sıkını cıkardı ve agzıma verdı ınanmıcaksınız ama siki 22 cm dı kunku ben dayanamayıp sonra olctum.bı yandan fatna sıkımı yalayıp benı parmaklarken mert fatma yabakıp hazır sa ben dayanamıcagım dedı ve benı fatmanın uzerune yatırdı <br />
<br />
<br />
ben sıkımı(benımkı de14cm)fatmanın amına soktum ve mert te banım buzugumu yalayıp sıkını anıden ıcıme sok tu ben can havlıyle kacmak ıstedım ama fatma benı bırakmı yodu o gun sabaha kadar mert ve fatma benı sıktıler.Gönderen: zilligaybayana<br />
<br />

3 yorum:

  1. 4 saat sevgili modunda sevisirim amini dudaklarini ve aminin icini vakum gibi yalar yarragimi aminin dudaklarinda gezdirip boynundan baslayip ayak parmaklarina kadar yalarim ama ya jartiyel yada kilotlu corabin olacak abazalikdan degil sexsi seviyorum her fantaziye acigim adim ruzgar 0542 421 31 27

    YanıtlaSil
  2. Selamlar ateşli azgın bayanlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum sex hikayelerini okumaktan zevk alan yurt içi ve yurt dışındaki sexi seven bayanlarla konuşmak isterim whatsaap kullanan bayanlardan cewap beklerim whatsaap 05358757515Selamlar ateşli azgın bayanlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum sex hikayelerini okumaktan zevk alan yurt içi ve yurt dışındaki sexi seven bayanlarla konuşmak isterim whatsaap kullanan bayanlardan cewap beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

    YanıtlaSil