20 Temmuz 2012 Cuma

Evli Çifte 3 Oldum

Merhaba arkadaslar  bende uzun zamandır  sexhikayeleri takip ediyor  anlatacağım hikayeyi  basımdan geçmese bende inanmayan biriydim  ben kendimi tanıtayım 175 boyunda 68 kğ esmer her konuda ve sexte aktif olarak sınırsız biriyim uzun zamandır nete giriyorum ve birgün    izmirli bayanla konuşmaya başladık. Ama nicki fm di. Nedenini sorduğumda kocasıyla beraber chat yaptıklarını söyledi ve inanılması zor şeyler anlattı. <br />
<br />
İnanmadım demem daha doğru olur sanırım. Sonra istersem benide davet edebileceklerini söyledi. Nede olsa sıra ondaymış ve kimi isterse davet edebilirmiş! Bende kabul edeceğimi söylediğimde saat gecenin 2siydi. Gece bunları düşünerek uyudum. Arayacaktı ama ben pek ihtimal vermiyordum ve konuşmaların geyik olduğunu sanıyordumki cebim çaldı. <br />
<br />
Arayan derya hanımdı. Bende paydos saatinin geldiğini söyledim ve beni almaya geldi. Arabasına atladık ve yola koyulduk. Kendisi çalışmıyordu. Arada bir elini önüme atması beni hem heyecanlandırıyor hemde cesaretimi artırıyordu. Nede olsa tanımadığım bir insandı. Evine vardığımızda kocası tarık evdeydi. Kocasını öptü ve bizi tanıştırdı. Beni kendi misafiri olarak tanıttı. Adam espriler yaparak ortalığı kahkahaya boğuyordu. Yemeklerimizi yedik ve konuşmaya başladık. Evlerine gelen 3 Erkektim. tarık bey söledi. <br />
<br />
tarık bey hanımını övüyor onunla evli olduğu için kendini şanslı olarak görüyordu. Bencede öleydi. 40 Yaşlarındaki hatun yaşını göstermiyor ve gören herkesin sikmek isteyeceği bir sexiliğe sahipti. <br />
<br />
<br />
Benim ufaklığı ağzına almaya...derya hanım yavaş yavaş vcdye filmi koydu ve yanıma oturdu. Ortalığın hareketlenmesini istediği belliydi. tarık bey mutfağa gitti. Artık film başlamıştı. İki kadın ve bir erkek sevişiyorlardı. Erkeğin penisi bayağı büyüktü. derya hanım seninkisi nasıl dedi ve fermuarımı açarak benim ufaklığı ağzına almaya başladı. Bu arada tarık bey gelerek karşımıza oturdu. <br />
<br />
Önce rahatsız oldum ama sonradan bende koyuverdim. derya ağzına almış emiyor, yalıyor koparırcasına somuruyordu. Bende yavaş yavaş onu soymaya başladımve bir çırpıda ikimizde çıplaktık. deryanın bacaklarının arasına uzandım ve güzel bal kutusunu yalamaya başladım. derya zevkten kuduruyordu. tarık beyde eline almış belliki otuzbir çekiyordu. <br />
<br />
Sonradan 69 pozisyonunu aldık ve ben deryanın amını o benim sikimi emiyordu. deryanın gelmesinin ardından bende ağzına boşaldım. derya tekrar sikimi eline aldı ve bu gece benimsin diyerek tekrar sikimi ağzına alıp diriltti. Kucağıma atlayarak yatak odasına gitmemizi söyledi. Yatak odasına vardığımızda deryanın yalanmadık yerini bırakmadım ve derya artık kuduruyor, içine girmem için yalvarıyordu. <br />
<br />
<br />
İkimiz beraber boşaldık...<br />
Bekletmeden amının derinliklerine doğru dalmaya başladım. Arasıra gögüslerini yalayıp ısırıyor ve olanca gücümle amına yükleniyordum. Ben artık dayanamıyordum ve sarsılmaya başlamıştım ki derya beraber uçalım bekle dedi. Yarım dakika sonra ikimiz beraber boşaldık. <br />
<br />
Bu arada tarık bey geldi ve ufaklığı ağzına almaya başladı. Ben şaşırmıştım ama o aldırış etmeden sikimi yalıyordu. deryada ağzımın üzerine oturmuş amını yalatmak istiyordu ve bende karşı gelmedim. Sikim kıvama gelince ben yataktan aşağı indim ve yatağın ucunda tarık bey dört ayak pozisyonunu aldı. götü dardı ve üç dört denemede ancak başını sokabildim. <br />
<br />
Sonra var gücümle abanarak soktuğumda tarık bey karısının amını yalarken bir çığlık attı. Bense işime devam ediyordum. tarık beyi üç dört dakika kadar siktikten sonra derya domaldı önümde ve bu defa onun götüne sokmaya başladım. Sonunda her ikisinin yüzüne boşaldım ve birbirlerinin suratlarını yalayarak temizlediler. <br />
<br />
Ben yorulmuştum ama tarık bey karısını üstüne almış derya üzerinde var gücüyle zıplıyordu. Çok geçmeden bende deryaya arkadan soktum ve derya aramızda tost oluyordu. Ohhh koçum ye beni diye inlemelerini unutamıyorum. Geleceğimi anladığımda sikimi deryanın tatlı ağzına verdim ve bütün menilerimi ağzına boşalttım. <br />
<br />
sexte sınırsız kendilerini aşmış çiftler reelde sexsin güzelliklerini yaşamak  paylaşmak isterseniz mail bekliyorum en güzel yerlerinizden öpüyorum Gönderen: recep<br />
<br />

2 yorum:

  1. Selamlar ateşli azgın bayanlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum sex hikayelerini okumaktan zevk alan yurt içi ve yurt dışındaki sexi seven bayanlarla konuşmak isterim whatsaap kullanan bayanlardan cewap beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil
  2. Antalyadan bayanlar ve evli çiftler; selam ben Volkan 1.87 boya ve fit bi vücuda sahibim. Titiz ve güvenilir bi kişiliğe sahibim. Daha önce hiç yaşamadığınız orgazmları yaşamak için görüşelim. Öncesinde skypeden görüşebilir veya biyerde buluşabiliriz. Mail adresim : hardeeplove77@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil