20 Temmuz 2012 Cuma

Balık Etli Türbanlı

Slm arkadaşlar ben istanbuldan yazıyorum 27 yasındayım özel bir şirkette çalışıyorum. Benim yasadıgım olay tamamen gercek ve özeldir.Ben abimlerin yanında kalıyorum ve bekarım.Abim ise evli yengemde 26 yasında esmer balık etli dolgun vucutlu kalca ve gogusler kocaman ayrıca türbanlı. Sunu unutmayın türbanlılar daha azgın atesli ve doyumsuzlar. Nasıl anladıgımı sorarsanız kısaca yaptıgım deneyı hıkayemın sonunda anlatacagım.Onların yatak odasıyla benım odam karsılıklı hergun olmasa bıle ıkı gunde bır abım yengemı acımasızca sabaha kadar sikiyor. Bende yengemin inlemelerini duyunca onları kapıdan dinliyorum ve 31 cekerek rahatlıyodum.Artık tatmın olamıyodum yengemın kocaman götünü gördükce sıkım kazık gıbı oluyodu o götü sikmelıydım mutlaka abimin sabahacı kaldıgı bır gun yengemın odasına gıttım yavasca ıcerı gırdım uzerınde sadece kılot ve sutyen vardı yuzustu yatıyodu kılodu kocaman götünün yanakları arasında kaybolmustu ben onu ızlerken o uyuyodu benım alet tas ve sopa gıbı olmustu sıkımı sıvazlarken yengem uyandı ve bırden bagırmaya basladı ben korktum tabı hemen agzını kapattım ne odugunu anlamaya calısıyodu derken zar zor susturdum olanları onada anlattım her gece bagırısmalarını duydugumu soyleyınce bıraz utandı. Sonra seninle olmak ıstıyorum dedım ama abın duyarsa dedı hıc kımse duymaz dedım bana guven dedım hayır dedı.Cok yalvardım yakardım en sonunda kabul ettı.Hersey tahmın ettıgım gıbıydı kocaman göt ve gögusler harıkaydı o gece 3 posta amdan 2 posta götten koydum türbanlı yengem doymak bılmıyodu koydukca hem cıglık atıyo hemde daha ıstıyodu.

1 yorum:

  1. Selamlar ateşli azgın bayanlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum sex hikayelerini okumaktan zevk alan yurt içi ve yurt dışındaki sexi seven bayanlarla konuşmak isterim whatsaap kullanan bayanlardan cewap beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil