20 Temmuz 2012 Cuma

Ah Şu Çılgın İnsanlar

Yazlız yaşayan bir insan olduğum için evde genelde nete takılırım zaman zaman iyi kötü arkadaşlar edindim ama genelde dürüst samimi arkadaşlıklarımız oldu ama evli bir hanım arkadaşımız benimle çok kötü oyunlar oynadı birini sizinle paylaşmak istedim <br />
zamanında tanıştığım evli olan bayan<br />
<br />
<br />
arkadaşımızla zaman zaman  sohbetler ederdik bir gün bana sana güzel bir supriz yaşatacam dediğinde aklıma fazla bir şey gelmedi çünkü iyi bir arkadaşımdı  yine gece beraber yazışırken (tabi kameralarımız açık tı ve yatak odasındaydı bilgisayarı o zaman üzerindede sade güzel kapalı bir gecelik vardı  ) <br />
<br />
<br />
kapatmamamı ve seyretmemi istedi kendiside yatağa giderek uzandı kocası geldiğinde yavaş soyunmaya başladı bende heyacanla seyrediyordum kocası yatağa yatarken bizim hanım arkadaş üzerinden çarşafları kaldırarak eşinin kucağına oturdu ve yavaş yavaş soyunurkende çaktırmadanda kamera istikametine <br />
<br />
<br />
bakıyordu yaklaşık yarım saat her türlü pozisyonu deneyerek önümde  çılgınlıklar yaptılar ama kocasının bundan hiç haberi yoktu ama bayan arkadaş bunu bile bile bana göstermiş ve beni delirtmişti sonraki gün sorduğumda tüm kadınların izlenmekten çok hoşlandıklarını ve bunu bana güvendiği için bana yaşatmak istediği söyledi bende çok teşekür ettim ama ondan sonra bana başka şeyler yapacağını söyledi ve güzel günlerimiz geçti umarım başka bir zaman onlarıda yazarım kalın sağılacklaGönderen: mertustegmen<br />
<br />

1 yorum:

  1. Selamlar ateşli azgın bayanlar benim adım yusuf yaş 28 yalovada oturuyorum sex hikayelerini okumaktan zevk alan yurt içi ve yurt dışındaki sexi seven bayanlarla konuşmak isterim whatsaap kullanan bayanlardan cewap beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil